با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ لزوم تسریع در استخدام در آموزش و پرورش
زیارت عاشورا
خبرگزاری فارس: لزوم تسریع در استخدام در آموزش و پرورش / در حال پرداخت تبعات استخدام‌های دولت گذشته هستیم
معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه مشکل نیروی انسانی یک معضل قدیمی در نظام تعلیم و تربیت است، بر لزوم تسریع در استخدام در آموزش و پرورش تاکید کرد.
به نقل از ایسنا:علی زرافشان بعدازظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان که در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: شرط لازم برای استخدام آموزگار یک منطقه خاص این است که باید پنج سال در آن منطقه باشد و بعد از آن در صورت عدم نیاز مبدأ می‌تواند انتقال یابد.

وی افزود: استخدام‌های کلی که در دولت قبل انجام شد، تبعاتی را در پی داشت که امروز در حال پرداخت آن هستیم.

معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه بیش از 50 درصد همکاران آموزش و پرورش خانم هستند که بسیاری از آنها به تبعیت از همسر انتقالی می‌گیرند، خاطر‌نشان کرد: با سیاست جدید آموزش و پرورش در بحث استخدام جدید بوم جدید تعریف شده است و تنوع محیطی و جغرافیایی هر استان به صورت جداگانه دیده شد که این موضوع برای دانشگاه فرهنگیان هم لحاظ شده است.

وی تأکید کرد: انتظاری که از شوراهای آموزش و پرورش داریم، این است که در بعد نیروی انسانی به صورت دقیق ورود پیدا کرده و بتوانند مشکلات را رفع کنند.

زرافشان در مورد استقلال اداره آموزش و پرورش بخش مرزن‌آباد نیز گفت: با توجه به سیاست‌های آموزش و پرورش در بحث کوچک‌سازی امکان‌پذیر نیست و مانند مرزن آباد در کشور مناطق زیادی داریم که چنین درخواستی را ارائه کردند.

وی در پایان گفت: با توجه به اختیاراتی که به مدیران کل آموزش و پرورش در بحث خرید خدمات آموزشی و حق‌التدریسی داده شد، امیدواریم مشکل کمبود نیروی انسانی برطرف شود.

 


با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 10 شهريور 1394برچسب:, | 12:59 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |